mi118.com بیوگرافی هنرمندان - سمساری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بیوگرافی هنرمندان - سمساری
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • فرزاد فرزین جوانی موفق در موسیقی است....

    سوم تیرماه سال 1360 به دنیا آمده، در سال 83 آلبوم «شراره» او بسیار گل کرد و با همین آلبوم معروف شد، به جز ترانه‌سرایی و خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی هم انجام می‌دهد، پیانیست و گیتاریست ماهری است، فارغ‌التحصیل مدیریت صنعتی می‌باشد، پدر و مادرش کارمند بازنشسته هستند و تنها یک خواهر دارد. تنظیم‌هایش به دل می‌نشیند، قرعه این شماره برای گفتگو به نام این خواننده موفق افتاده، گزیده‌ای از گفتگوی خانواده‌سبز با او را بخوانید...

     آمدن من به تلویزیون اصلا عجیب و غیرمنتظره نبود، من یک خواننده مجاز هستم و خواندن در یک رسانه ملی حق طبیعی من است، البته برای خواندنم در تیتراژ کوله‌پشتی بسیاری از دوستانم از جمله فرزاد فتاحی و احسان علیخانی زحمت کشیدند که جا دارد همین جا از همه‌ آنها تشکر کنم.
     ذاتا آدم کم‌کاری هستم، وقفه سه ساله‌ای هم که بین دو آلبومم به وجود آمد، حکایت از همین کم‌کاری دارد.

     هر چند که پیش‌بینی کردن در مورد استقبال از یک آلبوم کار اشتباهی است، اما حدس می‌زنم که آلبومم به بازار موسیقی پاپ شوک وارد می‌کند.
     حداکثر تا اواخر پاییز، آلبوم جدیدم را با نام «شوک» روانه بازار خواهم کرد، این آلبوم 12 قطعه دارد، دوستان زیادی مرا در تولید این آلبوم یاری کردند از جمله فرزاد فتاحی، نوید سپهر، پویا نیک‌پور، علی ثابت، پیام شمس، بابک صحرایی و داریوش شهریاری...
     دلیل اسامی زیاد در آلبوم این است که دوست داشتم افراد زیادی با سلیقه‌های متفاوت با من همکاری کنند تا آلبوم بتواند هر نوع سلیقه‌ای را مخاطب قرار بدهد و افراد و علاقه‌مندان به پاپ را جذب کند.
     تا به حال بارها و بارها در این آلبوم تغییراتی به وجود آوردم، این تغییرات به خاطر این بود که نمی‌خواستم در آلبومم کار قدیمی و کهنه‌ای وجود داشته باشد.
     نیمه‌شعبان، کنسرت بزرگی در اردبیل به اتفاق بابک جهان‌بخش داشتیم که خدا رو شکر با استقبال زیاد علاقه‌مندان مواجه شد ما دو شب پیاپی در آنجا برنامه داشتیم و هر شب میزبان 4000 هزار نفر بودیم هر چند که برگزارکنندگان کنسرت بدقولی کردند و پول ما را تمام و کمال پرداخت نکردند.
     قرار بود اوایل شهریورماه در دبی به اتفاق محسن یگانه کنسرتی برگزار کنم که متاسفانه ارشاد مجوز برگزاری این کنسرت را به ما نداد.
     برای خودم هم عجیب است که چرا روی اسم من تا این حد حساسیت به خرج می‌دهند در حالی که من از اول خواننده مجاز بودم... البته مدتی کارهایم از ماهواره پخش می‌شد، اما آن زمان ارشاد در مورد پخش شدن کلیپ از این شبکه‌ها هیچ هشداری به ما نداده بود به محض این‌که ارشاد گفت: کلیپ‌هایمان نباید پخش شود، جلوی پخش آنها را گرفتم، اگر هم می‌بینید که این کلیپ‌ها باز هم در حال پخش است، بدون اجازه ما پخش شده است.
     من صدای اغلب خواننده‌ها را دوست دارم ولی علاقه زیادی به حامی و فریدون آسرایی دارم، امیدوارم هر دوی آنها در کارهایشان موفق باشند.
     بخش زیادی از موفقیت‌هایم را مدیون لطف خدا می‌دانم و مطمئنم که اگر لطف خداوند نبود، هرگز نمی‌توانستم موفق شوم.
     به طور کلی آدم رک و روراستی هستم و از کنایه و این طور چیزها بیزارم.
     کسانی که من را از نزدیک نمی‌شناسند فکر می‌کنند من آدم افاده‌ای هستم و اهل کلاس گذاشتن اما به محض این‌که با من برخورد می‌کنند، نظرشان تغییر می‌کنند.
     با این‌که در زمینه آهنگسازی و ترانه‌سرایی همکاری می‌کنم، اما خودم را بیشتر یک خواننده می‌دانم.
     قرار بود در آلبوم جدیدم با حمید عسگری همکاری کنم، اما بنا به دلایلی این همکاری منتفی شد، اما دوستی من و حمید همچنان پابرجاست.
     آلبوم بعدی‌ام را احتمالا تا یک سال دیگر روانه بازار خواهم کرد، سعی می‌کنم حال و هوای آلبوم چهارمم کمی متفاوت‌تر باشد.
     عیدفطر، فیلم پسران آجری اکران خواهد شد. امیدوارم این فیلم با استقبال علاقه‌مندان سینما مواجه شود، در این فیلم همبازی‌ام، پوریا پورسرخ است و من در نقش خودم، یعنی یک خواننده بازی خواهم کرد.
     چند پیشنهاد سینمایی دارم که از بین آنها یکی را انتخاب کردم، اما تا زمانی که همه چیز قطعی نشده، سعی می‌کنم، در موردش حرفی نزنم



    arash ::: شنبه 86/7/7::: ساعت 4:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1

    بازدید دیروز: 2 کل بازدید :3926

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    mi118.com
    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    mi118.com